Search for:
  • Home
  • Over ons
    • Visie en missie
    • Onze aanpak
    • Referenties
    • Medewerkers / team
    • Vacatures
    • Klachtenreglement
    • Privacy- en cookieverklaring
  • Dienstverlening
    • Case en care management
    • HR-risicomanagement
    • Health management
    • Training en workshops
    • Aanvullende diensten
  • Nieuws
    • Nieuwsberichten
    • Nieuwsbrieven
    • Aanmelden nieuwsbrief
  • Tools
    • Inloopspreekuur en online advies
  • Contact
    • Contact
    • Bel mij terug
    • Offerte
    • Routebeschrijving
    • Klachtenformulier

Home » Klachtenreglement

Klachtenreglement

Heeft u een klacht?

Met veel plezier en enthousiasme begeleiden we onze klanten en hun personeel op een effectieve en persoonlijke manier in hun verzuimproblematiek. We hechten grote waarde aan kwaliteit en een goede dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat wij onverhoopt niet aan uw wensen voldoen.
Om onze dienstverlening zo optimaal mogelijk te verlenen horen we graag van u wat er anders zou kunnen.

Wat kunt u doen als u een klacht heeft?

U kunt een klacht indienen wanneer er sprake is van:

  • Een onoverbrugbaar verschil van mening over beslissingen die genomen worden.
  • Als u niet tevreden bent over de manier waarop een medewerker of vertegenwoordiger zoals bedrijfsarts, casemanager of arbeidsdeskundige van Verzuimstopt met u omgaat.

Deskundige oordeel

Mocht u het niet eens zijn met het oordeel van de bedrijfsarts dan kunt u een deskundige oordeel aanvragen bij het UWV.
Een deskundige oordeel kunt u op de website van UWV aanvragen: www.uwv.nl

Mocht u een klacht hebben over de handelswijze (en niet het inhoudelijke advies of beslissing) van één van onze artsen of overige medewerkers, dan dient u uw klacht eerst tot ons te richten.

Klachtenregelement

Voordat u een klacht indient verzoeken wij u om eerst ons klachtenreglement te lezen. Hierin kunt precies lezen hoe onze klachtenprocedure verloopt en hoe wij uw klacht in behandeling nemen.
Tevens staat in het klachtenreglement beschreven wat u van ons kunt verwachten en wat tevens van u verwacht wordt.
U kunt het klachtenreglement hier downloaden.
Ontvangt u het reglement liever per post dan kunt u contact met ons opnemen.
Download het
klachtenreglement

Neem contact
met ons op

Klachtenformulier

Uw klacht kunt u indienen middels het klachtenformulier.
Deze kunt u online invullen of hier downloaden.
U kunt de klachtenformulier per post versturen naar:

Verzuimstopt
Gotlandstraat 42
7418 AX Deventer

Of per mail naar: info@verzuimstopt.nl

Vul het formulier
online in

Download het
Klachtenformulier

Wij verzoeken u het formulier zo volledig mogelijk in te vullen, zodat wij u het beste van dienst kunnen zijn.

<< naar Onze Tarieven

VERZUIMAPPLICATIE

Verzuimsignaal

Bel mij!

 
 

Verification

Premiewhk.nl

Laat uw beschikkingen premie Whk controleren!

Nieuwsberichten >

  • Twee vacatures: Casemanager Proces en Casemanager Taakdelegatie

    25-05-2022
  • Weer gezond en veilig aan de slag na de zomervakantie

    21-09-2021
  • Geboorteverlof

    21-09-2021
  • Beschermd: De griepprik bij zwangere vrouwen

    20-09-2021
  • Aanpassing Werkwijzer Poortwachter door COVID-19

    24-04-2020

E-mailnieuwsbrief.

Meld u nu aan, en blijf op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen.

Aanmelden
Dienstverlening
  • > Case- en Care-management
  • > HR-risicomanagement
  • > Health Management
  • > Training en workshops
  • > Aanvullende diensten
Gerelateerde websites
  • > PremieWHK.nl
  • > Mercescustodio.nl

Verzuimapplicaties
  • > Verzuimsignaal

  • > Contact
  • > Bel mij terug
  • > Routebeschrijving
  • > Klachtenreglement
  • > Privacy- en cookieverklaring

Gotlandstraat 42
7418 AX  DEVENTER

T 0570 - 82 02 30
F 0570 - 82 02 29
E info@verzuimstopt.nl

© 2022 Verzuimstopt

Algemene voorwaarden   |   Disclaimer   |   Sitemap   |   website: sbddesign.nl